دسته‌بندی نشده

اگر کلید گاوصندوق گم شود چگونه قفل آن را باز کنیم؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر یک از شما عزیزان با آن مواجه شوید، گم شدن یا شکستن کلید گاوصندوق در قفل آن می باشد. در واقع، این مشکل یکی از رایج ترین چالش هایی است که گاوصندوق‌ های کلیدی دارند. لازم به ذکر است تا بدانید که کاربرد گاوصندوق ‌های کلیدی همانند انواع دیگر گاوصندوق ‌ها بوده و می ‌توان از آن ها، در مکان ‌های مختلف اعم از: منازل، ادارات، فروشگاه ‌ها و… برای نگهداری از دارایی ‌ها و اموال با ارزش، استفاده کرد. همواره برندهای معتبر، کلیدهای با کیفیت و ایمن را بر روی انواع گاوصندوق ‌ها تعبیه می ‌کنند تا امنیت خوبی را برای گاوصندوق راهم نمایند. اما، با این حال ممکن است این قفل ها با چالش شکستن یا گم شدن کلید مواجه شوند که در این صورت می توان از طریق راه های مختلفی این مشکل را رفع کرد. برخی از راهکارهایی که می توان از طریق آن قفل گاوصندوق را بدون کلید باز کرد، شامل: استفاده از کلید چند محور، استفاده از سنجاق، استفاده از کلیدیاب بلوتوث و… می باشند. برای آشنایی بیشتر با تمامی این راه حل ها، بهتر است تا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

راه حل های گم شدن کلید گاوصندوق

بیان کردیم که مشکل گم شدن کلید گاوصندوق یکی از مشکلات رایجی است که مانند فراموشی رمز گاوصندوق، برای هر کسی ممکن است که رخ دهد. اما، جای نگرانی نیست و می توان از طریق روش های مختلفی، قفل گاصوندوق را باز کرد. تعدادی از مهم ترین و پرکاربردترین این روش ها، شامل موارد زیر می باشند:

  1. استفاده از خدمات پس از فروش
  2. استفاده از کلید چند محور
  3. استفاده از کلیدیاب بلوتوثی
  4. تعویض قفل
  5. استفاده از سنجاق و گیره
  6. استفاده از دریل
  7. استفاده از پتک
  8. از طریق شماره گیری ترکیبی
  9. استفاده از شوک الکتریکی

در ادامه مطلب هر یک از این موارد را به طور کامل بیان کرده و توضیحات مفصلی را ارائه خواهیم کرد.

 

1.    استفاده از خدمات پس از فروش

اگر که شما عزیزان کلید گاوصندوق خود را گم کرده اید و یا کلید در داخل قفل شکسته است، اولین کار و بهترین کار، تماس گرفتن با فروشنده و استفاده از خدمات پس از فروش، می باشد. در واقع، شما باید قبل از هر کاری فوراً با پشتیبانی گاوصندوق خود تماس گرفته و از فروشنده، راهنمایی و مشورت لازم را دریافت کنید. زیرا، همواره شرکت ‌های معتبری مثل ایران کاوه، در این گونه مواقع بهترین راه حل و پیشنهاد را به شما ارائه داده و می توانند در کمترین زمان ممکن، مشکل را به طور کامل رفع نمایند. علاوه بر این، اگر نیاز به حضور باشد، فورا و در کمترین زمان ممکن به نزد شما آمده و مشکل را برطرف خواهند کرد. به یاد داشته باشید که آن ها راه ‌های مختلفی را امتحان خواهند کرد که شامل: تعویض قفل، دادن کلید اختصاصی به شما و مواردی از این قبلی می باشند.

 

2.    استفاده از کلید گاوصندوق چند محور

یکی دیگر از بهترین روش ‌ها برای باز کردن گاوصندوق ‌های  بدون کلید، استفاده از کلید چند محور است. البته، اگر کلید در داخل قفل شکسته باشد، نمی توان از این طریق آن را باز کرد و استفاده از کلید چند محور فقط برای زمان هایی است که کلید گم شده باشد. زیرا، کلید چند محور به محض قرار گرفتن داخل قفل، به شکل آن در آمده و ساختار کلید متناسب با قفل مورد نظر را خواهد داشت. لازم به ذکر است تا بدانید که همه افراد به کلیدهای چند محور، دسترسی ندارند. به همین خاطر، باز هم می توانید با همکاران ما در ایران کاوه ارتباط برقرار کرده و از آن ها در این زمینه، یاری بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.